Na rijp overleg met de zon hebben we besloten om de training van vanavond te annuleren.
De temperaturen liggen momenteel dichter bij een barbecue dan bij een sportzaal ![]()
Blijf goed drinken, zoek een schaduwplekje op en geniet van een welverdiende rustavond.
Verschillende van onze leden zien we zaterdag voor de enige echte Shinbu-BBQ! ![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de andere leden is het tot binnenkort!
Sowieso vliegen we er het volgend seizoen weer fris tegenaan! ![]()
![]()
![]()
